onsdag 24 april 2013

To-do

Sonen skickar mess och är putt för att jag inte sjukanmälde honom i förra veckan vilket jag gjorde. Han har fått skolk hela dagen. Läraren vägrar ge med sig. Jag fick skicka mail till läraren. Hade jag ringt från min mobil så hade gubben kunnat få se loggen, men nu ringde jag ju från företagets telefon och där vet jag inte om jag kan få fram nån logg. Irriterande.

Har fått undan en massa gammalt groll på jobbet. Så himla skönt. Nu gäller det att hålla efter, men det blir så när man inte hinner med, allt som kan skjutas på, hamnar i en hög.

Hade ärenden att hinna med innan hemgång idag. Alla är klara. Fixade inhandling innan fikat imorse och på lunchen hämtade jag ut mitt paket med sommarläsning. Så nu kan jag åka raka spåret hem och fixa med middag och sen ut på tur med älsklingen på hojen. Jag hoppas bara att det inte blir något regn. Det var sol och fint väder tidigare idag, men nu har det blivit helgrått på himlen.

Imorgon bär det av till Ullared med BästaVännen. Ska bli så himla kul. Jag har skrivit ut min inköpslista och även skrivit kom-ihåg-lista på vad det är som skall med ner.

Nä, nu är det dags att gå och brygga kaffe till gubbarna här. Det skulle ju vara gott med något sött, men sånt ska ju inte jag äta... inte varje dag... men idag vore det gott!

Katjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att Du tar dig tid och kommenterar.
Det uppskattas.

Vero