onsdag 17 april 2013

Svårt att somna

När Svante jobbar eftermiddag och kommer hem sent, då är det kört för mig att somna. Blir piggare än jag varit under hela dagen och munnen går i 200. Babblar och kan inte komma till ro. Haha... och han som behöver varva ner blir nog mer trött i skallen, fast den som lider mest är jag när larmet ringer.
Nu har jag tre nätter i sträck fått klara mig på mindre än fem timmars sömn. Men jag klagar egentligen inte, vill gärna få den mysstunden när han kommer hem.

Igår beställde jag allt inför fiberinstallationen i lägenheten. Kommer bli bra och vi tjänar nån hundring i månaden. Härligt att allting kommer att ingå i hyran. Just ny känns det som om jag kommer bli kvar länge i lägenheten. Känns bra. Mycket bra.

Funderar en hel del över midsommar och hur det skall lösas då. Måste börja ta tag i det nu känner jag.

Ikväll skall bokföring o deklarationspapper fixas. Gammeldatorn slås på och ja...jag ska försöka komma isäng i tid... försöka...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att Du tar dig tid och kommenterar.
Det uppskattas.

Vero