tisdag 5 mars 2013

Vill inte sitta här

Vill hem till mig nu och hjälpa Honom med att få upp väggen. Han sliter på bra och det kommer att bli riktigt najs med en vägg i vardagsrummet. Om en timma slutar jag jobba, har några ärenden och sen hem för att laga middag och så skall jag senare måla lite lister. Har annat "jox" att ta hand om också, men eftersom jag har fått min Stiftelsenbiljett såld nu och tjejen ska hämta vid 22.30-tiden så har jag ju faktiskt hela kvällen på mig att fixa.

Tänk att inspirationen, orken och lusten ALLTID infinner sig när jag sitter på jobbet. Sen är det som om den blir kvar här, för när jag kommer hem är jag inte alls så där taggad som jag var när jag satt på jobbet. Mycket märkligt! Haha...

Har sålt min biljett idag som sagt, och även mitt sängbord. Har lite annat smått ute också på annons som jag hoppas på att bli av med. Skönt är det att rensa. Har en garderob som väntar på att jag skall komma och ta hand om den... jodå, just nu känner jag riktigt för att ta hand om den. Vi får väl se hur det blir till kvällen... Hmmm...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att Du tar dig tid och kommenterar.
Det uppskattas.

Vero