torsdag 21 mars 2013

Skulle vilja...

Har suttit och drömt mig lite bort här på förmiddagen. Ja, till platser jag inte ens kan skriva om på bloggen. Haha... Jaha ja, INGEN förstod antar jag.

Nej, men allvarligt. Har funderat lite på tapet till sovrummet. Svante tycker den svarta färgen på fontväggen är bra. Jaha... jo, det tycker väl jag med... nästan... Men den här lila... oj, jag tycker mycket om den. Fast jag vill ha kritvita väggar runt om som det är idag, men kommer behöver måla om alla väggarna. Det skulle jag kunna tänka mig att göra när som helst, men det är bara det att jag har ju så dåligt med tid. Och ska vi behålla den svarta väggen så kanske man kan tapetsera garderobsdörrarna med denna? Eller kan man inte göra det? Helst skulle jag vilja sätta skjutdörrar framför garderoberna, men tills dess jag har råd med det, då skulle ju dessa randiga verkligen pigga upp det... hmmm... undrar om jag kan få med mig någon annan på det... Ska ju inte tapetsera in HELA garderobsdörrarna utan typ en våd per dörr, köpa schyssta nya handtag och kanske skulle man sätta list sen runt tapeten?

Hallå hjälp mig nu, skulle det bli fult? Innan jag lägger fram ett förslag vill jag ju veta. Själv tror jag att det kan bli bra, tapeten passar förbannat bra ihop med gardiner, lampor och tavla, som det är nu.

Var ärlig nu! Tack!

2 kommentarer:

  1. Jag tycker om den där tapeten men jag tror att jag också snabbt skulle ledsna på den. Jag vet inte varför, det är bara en känsla jag har. Tycker du att det blir snyggt så ska du gå på den linjen för det är du som ska trivas och vara i rummet. Sen får vi väl se vad Svante tycker om saken. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag det är därför jag inte vill sätta upp den på en vägg utan bara lite på garderoberna. Den kostar inte mycket alls, så jag skulle kunna köpa på mig en rulle imorgon och så får vi se vad han tycker. Gillar han den inte så kan jag väl använda baksidan som ritpapper eller nåt. Haha...

      Radera

Tack för att Du tar dig tid och kommenterar.
Det uppskattas.

Vero