måndag 11 mars 2013

Nej, snälla...jag vill inte.

Igår misstänkte jag blod i urinen igen och imorse tryckte det på ordentligt och jag fick sätta mig ytterligare två gånger under den tid jag gjorde mig i ordning i badrummet innan avfärd mot jobbet.
Har bara behövt gå ytterligare en gång här på jobbet så jag hoppas att det inte är nånting.
Klarar mig bra utan någon urinvägsinfektion just nu och skulle det vara så så hoppas jag att läkaren på urologen kan skriva ut recept till mig på en gång så jag slipper besöka vårt Vårdcentrum här i Östhammar.

Sedan jag fick veta om tumören så tycker jag att det är obehagligt att gå och kissa. Varje gång så tänker jag på att urinen är "smittad" när den kommer ut och jag finner det inte alls behagligt. Jag har inga svidningar eller så, men det är tanken att tumören sitter där inne och förpestar allting. Usch!

Så nu håller jag tummarna att inget mer blod eller påtryckningar gör sig påminda. Vill slippa det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att Du tar dig tid och kommenterar.
Det uppskattas.

Vero