torsdag 14 mars 2013

Kallt ute men lunchdate som värmde

Svante hämtade upp mig på lunchen och vi åkte till Mjölnarens och luncha. Det var kalops och lite fattigt kryddad men ändock gott. Annars blir det ju bara hos morsan eller farmor som man äter det.

Apropå det så ska jag boka in lunchdate med lilla farmor också. Ska ringa henne på en gång.

Så... nu är det bokat och klart. Ska hem till farmor 11.30 och luncha imorgon. Gott gott. Kan sätta 100 spänn på att hon kommer att göra en ugnsomelett med räkstuvning. Äter mig alltid fyrkantig när jag är hos henne. Gott ska det bli. Överlever jag morgondagen också så. Till eftermiddagen skall jag fixa middag till ungdomarna hemma och sen så äter vi lite lätt hemma hos BästaVännen senare på kvällen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att Du tar dig tid och kommenterar.
Det uppskattas.

Vero