torsdag 7 mars 2013

Jag är en tråkmåns

När biljetterna till Stiftelsen på Katalin släpptes i höstas så bokade jag mig en biljett på en gång. Det var min julklapp till mig själv.
Ikväll är spelningen och i tisdags kväll sålde jag min biljett...

Jag hade nog trott i min enfald att jag skulle kunna få med mig nån, men biljetterna tog slut och alla verkade bokade på sitt. Visst hade jag kunnat åka själv också, men som det är just nu så föredrar jag sällskap framför ensamhet.

Så biljetten är såld och jag åker hem till min kärlek istället. Känns mycket bättre. Ska försöka se Stiftelsen nånting i sommar istället. Och då ska jag INTE åka för att titta på dem ensam. Så det så. Det har JAG bestämt mig för.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att Du tar dig tid och kommenterar.
Det uppskattas.

Vero