torsdag 7 mars 2013

Frågar man så får man svar

Hehe... ja, så är det ju. Istället för att gå omkring och fundera på en massa så är det bäst att fråga. Jag skickade iväg ett mail  med en massa frågor gällande operationstillfället. Frågor om innan operation, under och efter. En del "dumma" frågor, men kvinnan som ringde upp mig svarade så glatt på alla mina frågor. Och när jag kom in på mina piercingar som jag så gärna vill behålla, så lovade hon mig att vi ska se till så att jag kan sätta in dem direkt på uppvaket. Hehe... och jag behöver inte ta ut dem förrän innan jag skall in på operation.

Hörde mig också för om det blir sövning eller spinalbedövning. Det sista är som vanligast och jag skall vid inskrivningen prata med narkosläkaren, pga att när jag fick det sist då Sonen föddes, blev dålig som bara den, känner en liten panik som börjar växa, över att behöva ta det. Hmm... litet dilemma för mig, men jaja, jag får väl ta det om det är så. Men helst vill jag slippa en sådan upplevelse igen, samtidigt som jag skulle slippa bli sövd.

Ja, nu har vissa frågetecken rätats ut. Många frågor kan jag inte få svar på förrän efter operationen, när tumören har kollats upp och de vet hur det står till med allting. Men nu kan jag vara lugn över allt som snurrat i skallen sen pappren kom i tisdags.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att Du tar dig tid och kommenterar.
Det uppskattas.

Vero