tisdag 19 mars 2013

Ingen idé...

Nej, det är ingen idé att diskutera eller ens nämna vädret. Det känns. Känns långt in i ryggmärgen.

Var trött igår. Tänker alldeles för mycket om dagarna när jag sitter på jobbet. Inte varje dag, men vissa dagar. Fick inte heller nånting gjort när jag kom hem utan kröp upp i soffan, iklädd ettstycket, efter att jag tagit ett varmt bad. Somnade gjorde jag innan klockan ens var tio. I soffan. Skönt!

Har faktiskt blivit bättre på att "släppa på" saker. Inser ju att allting finns kvar och att det även kan göras en annan dag. Jag vet ju att vissa dagar har jag så gott om energi istället att jag får så mycket gjort att sysslorna hade kunnat fylla upp fler dagar istället. Och den tanken känns bra.
Ikväll blir inte heller nånting gjort hemma. Ska hem till Lottis och fika innan hon ska iväg och jobba. Hem till BästaVännen och hämta min jeansjacka efter det. Blir nog sängen direkt sen.

Bokade in påskmat med mamma igår också. Vilken dag det blir har vi dock inte bestämt, men det är ju ett tag kvar... typt drygt en vecka. Tänkte själv ställa till med inbjudan... eventuellt. Beror lite på.

Nä, nu ska jag ta tag i den här dagen.

Katjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att Du tar dig tid och kommenterar.
Det uppskattas.

Vero