torsdag 27 mars 2014

Inredningsevent igår

Vilken härlig kväll. Var iväg på ett event i Gimo som Living and Room konsulter höll. Jättefint grejer. Lite beställde jag, men skall också ha en visning hemma tänkte jag senare i vår. 

Jag var med mitt Alpnaering med och sponsrade lite med en gåva samt erbjudande till alla gästerna. Jag hoppas verkligen att det skall ge nånting.

Bjuder på lite härliga bilder på vad som fanns.


Jo klart att det skulle fikas. Hehe. Jättegott, men jag är inte sån "fikatjej" så jag tog inte av alla sorterna och kaffe klarar jag inte på kvällen så det blev läsk istället.


Detta fat/skål är jag så sugen på. Men jag vet att det skulle till slut bara stå och samla damm tyvärr. Fast man vet ju aldrig...


Dessa två härliga och stora korgarna skall jag inhandla. Och ser ni mattan. Trasmatta i skinn. Såååå sugen på den och ett himla bra pris. Men jag vet inte riktigt vart jag skulle ha den.

På lördag har vi vårt event uppe i samlingslokalen och jag hoppas verkligen att det kommer mycket folk, för jag är taggad som satan.

Men nu är det dags för förmiddagsfika = min frukost.

Ha det bäst!

/Vero


Jag finns även på Facebook: Veros Alpnaering
Bloggar på Veros Alpnaering


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att Du tar dig tid och kommenterar.
Det uppskattas.

Vero