måndag 13 januari 2014

Vilken härlig dag

Tittar ut genom fönstret från mitt kontorsrum och solen skiner. Underbart! Det är 4 grader kallt och vi har fått ordentligt med snö nu. Så där så julkänslan börjar infinna sig... Men det är ju långt till jul.

Haft en bra helg. Både hunnit med en massa saker samt slappat och bara varit. Skönt!

Imorgon fyller min förstfödda 18 år. Tiden går fort. Så ikväll skall det förberedas inför kalaset imorgon.
Har lite mer bilder för att uppdatera bloggen, men dagarna går och jag vet inte när jag skall hinna med allting. Kommer på mig själv att det faktiskt inte är något "krav" att jag måste uppdatera bloggen, men nånstans så är det ju det man vill göra.

Jaja, vi får väl se om det kommer några bilder eller inte. HAha. Mobilen är iallafall full av bilder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att Du tar dig tid och kommenterar.
Det uppskattas.

Vero