torsdag 19 december 2013

God morgon

Redan torsdag. Så skönt!

Jag hoppas på att bli klar med allting här innan ledigheten. Så jag kan känna att jag är ledig.

Igår blev en liten promenad. Verkligen liten och endast för att uppnå våra 10tusen steg. Förvisso ska vi ju snitta det på en vecka men jag vet att söndag kommer bli svår att uppnå målet. Så bra om vi går så mycket som möjligt i veckan. Man sover gott och blir piggare på dagarna.

Ikväll är Adina på bio. Simon har en "kompis" som ska sova över. Sofia med vän kommer och hälsar på, visar bilen och kör för första gången själv till Östhammar. Jag hoppas att vi hinner med en promenad oxå. Kanske hinner jag städa lite i köket om jag har "tur".

Fredag blir det troligtvis en AW, gomiddag hemma och filmkväll. Lördag pyssel hela dan, rulla köttbullar och smutta glögg. Söndag förbereda inför julafton. Måndag inköp av det sista, skinkgriljering och uppesittarbingolotto.

Känns som vi inte behöver sitta o rulla tummarna i helgen iallafall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att Du tar dig tid och kommenterar.
Det uppskattas.

Vero