tisdag 10 december 2013

Dags för sista julklapparna?


På torsdag kväll är det sista dagen som jag tar emot beställningar ur Oriflames katalog nr 17. Du kan ringa, maila eller messa mig om det är något som Du behöver. Eller så bläddrar du i katalogen på nätet och lägger Din beställning där. Då kommer varorna skickas direkt hem till Dig. Så oavsett vart du bor i vårt avlånga land, kan du lägga Din beställning hos mig.

Välkommen!

I denna katalog är det extrapris på Tender Care. Finns i original, svartvinbär och kokos. Ordinarie pris 115 kr och nu 59 kronor.


2 kommentarer:

  1. Ja…det är sannerligen tid att ta tag i det här med julklappar. Har inte ens börjat:-)
    Vi får väl se om det blir någon tid över till helgen.

    Visste inte att du sålde Oriflameprodukter:-) Då vet jag vart jag ska vända mig.

    Kram cecce

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi är faktiskt klara med alla julklapparna och det är så himla skönt. Nu återstår enbart att slå in dem och det blir bara skoj. Ta en kväll när vi är solo hemma och lyssna på julsånger och dricka glögg.

      Är inte så aktiv med Oriflame, men då jag själv använder deras produkter så tyckte jag att jag kunde ta upp det igen som konsult, då även vänner och bekanta runt omkring mig använder det. Och nu för tiden är det ju så smidigt när man som kund kan handla direkt från nätet. Det gillar jag, då jag har mina vänner spridda över hela Sverige.

      Radera

Tack för att Du tar dig tid och kommenterar.
Det uppskattas.

Vero