onsdag 20 november 2013

Så himla skönt

Jag sover om nätterna igen. Så himla skönt. Så mycket piggare om dagarna. Visst är jag trött när klockan ringer, men det är stor skillnad om dagarna.

Glömde bort att väga mig imorse. Hmm... har ingen som helst aning om hur veckan har gått. Har ju inte fastat ordentligt som sig bör, varken i torsdags eller nu i måndags. Så det är inte säkert att det är någon nedgång inte. Jag får försöka komma ihåg det imorgon bitti när jag kliver upp.

Jobbig situation på jobbet just nu. Jag är glad att det inte var för några veckor sen för det hade jag inte klarat av då. Nu känns det som om det kvittar, men så är det naturligtvis inte, men jag tar inte med mig oron hem i alla fall, känns knappt som någon oro ens när jag är här. Allting har en mening.

Längtar hem till min fina som ligger och sover just nu. Så himla glad jag har min Svante. Glad att vi har varandra. Snart ett år och det pirrar i magen fortfarande. Tycker om att kika på honom när han inte ser det och då sitter jag där med ett fånigt flin och pirr i magen. Hihi.

Nu blev jag genast glad. Dags att koka lite kaffe och ta tag i lite arbete.

Katjing!

2 kommentarer:

  1. Härligt att läsa att du är piggare, önskar dig en bra dag.
    Eva

    SvaraRadera
  2. Låter härligt ❤
    Hoppas att allt löser sig på jobbet!

    SvaraRadera

Tack för att Du tar dig tid och kommenterar.
Det uppskattas.

Vero