torsdag 21 november 2013

God morgon torsdag!


Vaknade tidigt imorse. Svante kom hem tidigare från jobbet och det var skönt att få lite morgontid tillsammans. Gör en lite piggare, lite gladare.

Känner mig så mycket gladare nu än bara för en vecka sen. Så himla skönt. Ser ju faktiskt ljuset i tunneln. Ska bli skönt med kommande helg då man känner sig pigg och glad. Tror att Sofia kommer till oss på lördag också, så det blir nog en helg att spela spel och äta god mat. Vad som är god mat hemma hos oss, har vi skilda meningar om. Men jag tror jag skall överraska alla med något speciellt i alla fall. Promenader med Svante hoppas jag på under både lördag och söndag. Har ju "fuskat" med fastan och faktiskt syntes det på vågen där här veckan. Förvisso inne i "den perioden" i månaden och även det gör ju sitt till. Men det blir i alla fall en liten "pik" att skärpa till sig. Så idag är det fasta i vanlig ordning på torsdagar, ja, i alla fall tills dess jag kommer hem.

Men idag är en bra dag! Jag mår toppen. Och så tänker jag fortsätta ha min dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att Du tar dig tid och kommenterar.
Det uppskattas.

Vero