fredag 4 oktober 2013

Vad har jag glömt?

Jag TROR jag har inhandlat all mat. Jag TROR!

Funderar på om jag inte ska inhandla lite fina ljus, servetter och sen kan jag erkänna att jag är jävligt sugen på att köpa in nya tallrikar. Hmm... Vi får se om jag kommer iväg på lunchen kanske. Eller kanske inte. Det är väl onödigt. Eller inte. Eller jo.
Men ljus behöver jag. Och servetter. Det är ju Rosa Månaden nu, så vad passar väl inte bättre än lite i rosa? Och blommor till bordet. Ja, rosa blommor måste det bli också.

När ska jag hinna handla det då? På lunchen? Jag skulle ju ta en promenad igen tänkte jag... Vågen visade minus igen och ja, det triggar mig att vara "ordentlig" och fortsätta resan ner mot 60...

Jaja, jag brukar ju faktiskt se till så att jag får allting att funka ändå. Kom till jobbet 1,5 timma tidigare imorse, jag har 1,25 tim tillgodo sedan tidigare i veckan. Kan ju gå hem redan vid halv ett om jag sitter in lunchen och äter den hemma... fast då blir de inte så glada på jobbet. Men kl 14 tänker jag gå i vilket fall som helst, och jag tänker inte hoppa över lunchen, den skall intas med andakt och sen hinner jag iväg en sväng och leta efter lite fina rosa ljus och servetter. Ja och se om det finns några blommor samt kanske om jag hittar tallrikar som jag önskar mig. Ibland ska man unna sig, eller kanske inte. Borde ju vänta tills vi åker till Ullared. Ja, det borde jag.

Det snurrar i mitt huvud... Tur att man inte kan se vad som snurrar runt i varandras skallar. Tur för alla andra, de skulle få magsår om de fick en skymt av min... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att Du tar dig tid och kommenterar.
Det uppskattas.

Vero