torsdag 17 oktober 2013

Så skönt

Jag och Svante tog en promenad igår innan det var dags för middag. Riktigt skönt att komma ut och få lite frisk luft. Någon motion blev det inte direkt, då vi stannade och fotade en massa in vår fina lilla stad. Fler bilder från Östhammar har jag lagt upp i Smaka Livet!

Det är inte bara jag som gillar att fota när vi är ute. 

Ut på ön vid Källor. Vad 17 heter ön egentligen?

En liten tomtearmé.

Min fining!

Samma lilla ö från andra hållet

Frosten har ännu inte tagit klövern.

Frösåkers församlingshem

Södra Tullportsgatan. Här skulle jag kunna bo.

En skön kvällspromenad. Det var rätt kyligt om benen måste jag erkänna. Men skönt att komma iväg ut och skönt att komma hem, laga lite middag och sätta sig ner och mysa med en liten brasa.



2 kommentarer:

  1. Mycket härliga bilder där :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är härligt med hösten. Och naturen är så fin då. Och fina bilder blir enkelt med dagens kameror. Hihi.

      Radera

Tack för att Du tar dig tid och kommenterar.
Det uppskattas.

Vero