onsdag 2 oktober 2013

Gdo morgon Herr Rimfrost

Det var INTE skönt att sätta sig på den iskalla sadeln och trampa iväg till jobbet imorse inte. Man vaknade till om man säger som så.

Fått i mig en kopp kaffe som var tokstarkt. Om en timma är det frukost.

Vägning idag igen. Inte rolig vägning alls. Men kanske inte så förvånande att jag hade gått upp 0,4 kg sedan förra veckan. Efter helgen i Riga så är det för min del förståeligt. Så nu lägger jag fokus på att det nästa vecka skall stå MINUS på vågen.

Ikväll blir det förberedelser för tjejkvällen på fredag. Vi blir 6 personer till bords och jag skall servera Pulled Pork på eget vis. Jag hoppas att det skall bli gott. Ja, det är bara köttet som skall förberedas idag så det får gotta till sig ordentligt till fredag. Hinner nämligen inte imorgon för då har Klädfabriken sin Mingelkväll som jag skall iväg på. Få se om jag kan få sällskap av tjejerna ner?!

Nog dags ta tag i arbetsdagen nu, har bara hunnit gå igenom mailen ännu. Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att Du tar dig tid och kommenterar.
Det uppskattas.

Vero