fredag 20 september 2013

Snart tar jag helg

For hem till älsklingen på lunchen och åt resterna från gårdagens middag. Nåt fel är det på min mage iallafall, så snart det blir lite för fett (eller är det gluten) så vet jag att inom en halvtimma så måste jag vara i närheten av en toalett, samma idag. Suck!

Vi småpratade lite inför Riga-resan som är nästa helg, planerade kvällen och sen var det puss å hejdå.

Inköpslistan inför helghandlingen är klar och jag sticker upp till Ica direkt efter jobbet. En flaska rosé ligger på kylning och synd jag inte bad Svante att bädda rent i sängen när jag ändå var hemma. (Läser du detta så *pik* *pik*)

Några fakturor skall ut och lönefil skickas till banken. När det är gjort så kan jag sen ta helg.
Ska bli en skön sådan.

Lördag skall jag och Adina till Höstmarknaden i Östhammar, Sundboden skall få besök av oss och så skall vi vara kl 13 hos mamma imorgon och fika med mormor min. Länge sen vi sågs. '
Söndagen tror jag att jag får lämna öppen. Kanske kan jag få med Adina ut i skogen igen, om hon kan ta med sig kameran och så tar vi efter det en tur till GimoDammen och fotar lite. Låter som en lagom söndag tycker jag.

Nä, nu får tiden gärna springa iväg, bara jag hinner göra det jag ska.

Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att Du tar dig tid och kommenterar.
Det uppskattas.

Vero