torsdag 5 september 2013

God morgon och välkommen torsdag!

Vilket härligt väder här i norra Roslagen denna morgon. Immiga bilrutor och jag slog på arselvärmen på sätet i bilen. Adina åkte med mig ner till bussen och nu äntligen har jag fått min kopp kaffe.
 
Igår kväll blev det lite pyssel hemma efter att vi kom hem från morsan. Jag öppnade upp min BeautyShop hos Oriflame. Är du intresserad av att kika in i senaste katalogen så klicka HÄR. Jag tyckte det var en bra idé med Shopen då det är enkelt för kunderna att beställa, varorna skickas direkt från Oriflame och betalningen sker dit. Toppen! Men som vanligt har jag ju också katalogerna hemma, vilka jag älskar att sitta och bläddra i när de nya kommer.
 
Idag har jag med mig en bit paj från mamma och sen är det fasta som gäller efter lunch. Ja, fram tills imorgon lunch i alla fall.
 
Nån som minns den där "jobbiga grejen" här på jobbet? Imorse tog jag i alla fall den biten med de grabbar (läs gubbar) som varit här längst och som är mest insatta i ting. Det var ingen fara på taket. Pustar ut lite och inser att man inte ska stressa upp i förtid. Det är ju helt onödigt då man inte behöver bli stressad. Lättare sagt än gjort.
 
Nä, nu ska jag njuta kaffet och sätta fart med lite jobb. Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att Du tar dig tid och kommenterar.
Det uppskattas.

Vero