måndag 9 september 2013

God morgon måndag!

Har sovit uselt inatt. Kände av min astma vid 1-tiden och efter det var det svårt att sova lugnt. Drömde hemska drömmar och stressiga drömmar. Så när Svante kom hem vid 6 kände jag mig rätt "pigg". Hade ju gärna somnat om, men det var bara till att kliva upp och göra sin dag.
 
Sonen ligger hemma och är nedbäddad med dunderförkylning. På jobbet är det flera som är hemma och sjuka.
 
I veckan finns ingenting inbokat förutom på fredag då det blir ett besök till sjukhuset och sedan lunch inne i Uppsala. Ska hälsa på hos Svantes dotter som jobbar den dagen.
Skönt med veckor där ingenting är inplanerat.
 
Visst har det  varit härligt väder i helgen? Helt underbart har vi haft det i Östhammar i alla fall och jag har haft en fin helg på flera sätt. Jag hoppas att värmen håller i sig och till kommande helg skulle det vara mysigt att komma iväg ut på en mc-tur. Om inte annat så är det Kulturnatten i Uppsala också, om vi skulle känna för att åka in på det.
 
Snart är det dags för lite frukost för mig och sen ska jag kolla upp om det blir lunch med Å idag eller om jag skall ta mig ner till nyöppnade tråts nere vid Sjötorget.
 
Kan bli en fin dag, trots tröttheten som var imorse.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att Du tar dig tid och kommenterar.
Det uppskattas.

Vero