tisdag 3 september 2013

God morgon, eller förmiddag menar jag ju!

Har ju varit på jobbet ett par timmar redan och nu är det fika. Jag satt en liten stund, men nej, det är inte ens trevligt med fikastunderna på jobbet. Ingen som pratar med en. Att jobba med bara karlar (allt från pojkspoligar till gamla gubbar) har sina nackdelar.
Jo, jag försöker inleda samtal, men på nåt vis så ligger vi inte på samma nivå.
 
Hur som så kastade jag resterna ur mitt kafte. Det är fortfarande inte gott utan socker. Saknar mitt socker, men jag vet att det är bra för mig att skippa det. Kommer nog sluta med att jag skippar även kaffet inom kort om det skall fortsätta kännas så här.
 
 
Nä, så fikarasterna sitter jag hellre här framför datorn, får ut mer av det. Kanske gå in och kika lite på ams.se nu? Innan rasten är slut menar jag.
 
Känner mig inte lika slut idag, men jag tror det är bihålorna som spökar lite för mig. En promenad ikväll så kanske det försvinner, om jag orkar. Fan, så slö jag är vissa dagar, men det är ju så jävla skönt att inte göra någonting. Jag tycker det är lyx, att jag KAN göra det. För några år sen hade jag aldrig tillåtit mig själv att göra ingenting när det finns att göra. Men det finns det ju alltid, och då blir det ju till att ta det en annan dag.
 
Ska planera in lite skoj i kalendern så kanske allting känns lite roligare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att Du tar dig tid och kommenterar.
Det uppskattas.

Vero