tisdag 24 september 2013

Föreläsning

Sitter i skrivandets stund på Göteborgs Nation i Uppsala och väntar på att Susanne Pettersson skall föreläsa för Unionens medlemmar.
Kan ju meddela att 99.9% som kommit är kvinnor. Mycket folk allaredan och det var skönt jag kom tidigt. Kunde välja plats.

Mackor o vatten bjuds det på. Stor o torr baugette med salami och brie. Tog några tuggor och nu ligger den invirad i sin plastfolie i min väska.

Föreläsningen börjar om 30 minuter. Håller på 1.5 timme.

Hmmm....jag är kissnödig.  Dumt sätta sug längst in i hörnet ändå.
Kanske klarar mig om jag skippar Ramlösan?

4 kommentarer:

  1. Hoppas du slapp regnet iallafall!
    Tråkigt me mackan ;(
    Ha en bra kväll iallafall!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag slapp regnet så gott som iallafall. Skönt att sitta i bil och veta att man inte behöver gå längre än några meter.
      Mackan kastades senare men föreläsningen var verkligen toppen.

      Radera
  2. Hoppas du kunde hålla dig hela föreläsningen.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag kunde ju det. :-D
      Men det tog på. Hihi.

      Radera

Tack för att Du tar dig tid och kommenterar.
Det uppskattas.

Vero