tisdag 27 augusti 2013

Lägger om dagarna

Nu har jag läst lite mer om 5:2 och kommer att lägga om upplägget av mat på mina fastedagar. På tisdag och torsdagar så kommer jag bara att inta lunch. Ingenting annat. Och inte äta förrän till lunch dagen efter. Det kommer bli bättre. Då blir det fast på riktigt. Japp!
 
Så får det bli. Idag är det ju redan kört, så jag kör en rejäl middag som tänkt och imorgon blir det ingenting förrän till lunch, så det blir som en halvfasta då. Torsdag kör jag hårt och bara äter min lunch och sen blir nästa måltid min lunch på fredagen och så äter jag mina tre mål mat fram till tisdagen veckan efter.
 
Jaja, jag ska nog få detta att funka. Vill verkligen ha en viktnedgång och fokus skall inte lägga på kalorier utan på att vara utan mat. Att verkligen fasta. Hmm... jag hade fått det om bakfoten jag.  Jag försökte ju sprida mina 500 kcal under hela dagen för att inte bli så himla hungrig, men det är fel.
 
Har varit inne hos www.56kilo.se och läst och hon skriver ju faktiskt så att JAG förstår.
 
Nu kör vi! Eller öhum... JAG kör menar jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att Du tar dig tid och kommenterar.
Det uppskattas.

Vero