torsdag 22 augusti 2013

God morgon, eller morgon i alla fall!

Regnet står som spön i backen. Väckte även dotra för att höra om hon inte ville in till skolan en halvtimma tidigare för att slippa gå i regnet. Det ville hon, så jag väntade in henne också.
 
Redan torsdag. Skönt! I helgen, eller rättare sagt lördag, blir det Grönan med ungdomarna. Jag hoppas att det inte är lika väder som nu då. Då blir det inte kul att gå omkring där. Håller tummarna för att det blir en bra dag, på alla sätt och vis.
Tittar man på SMHI så skall det i alla fall vara fint väder, men jag litar inte på deras prognoser.
 
Idag är det andra fastedagen för denna vecka. Känns helt ok för jag känner mig ändå inte hungrig. Sitter i skrivandets stund och väntar på att kaffet ska bli klart. Väntar också in att Flipper skall komma till mig...Jag antar att vår lunchpromenad blir snabb och kort idag. Ja, om det nu kan gå snabbt med honom.
 
Nej, det är väl bäst att ta tag i den här dagen och försöka göra den så bra som möjligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att Du tar dig tid och kommenterar.
Det uppskattas.

Vero