onsdag 3 juli 2013

Saknade bloggandet

Jag har bloggat sedan 2006 och att INTE blogga är för mig ovant.
Efter att jag slutat skriva inlägg här så har jag nu startat upp en blogg där jag skriver om våra resor bland annat. Inga personliga inlägg om hur fet jag känner mig, eller att huvudvärken gett sig tillkänna.
Bara en blogg med en massa foton, inte heller så personliga foton. Dem behåller jag för mig själv och delar vissa på Facebook.

Jag saknar att blogga, det gör jag, men samtidigt så vill jag inte skriva någon blogg där ingenting vettigt blir skrivet, där det bara blir en massa blaha.

Så tills vidare fortsätter jag bara med bloggen med bilder från resorna.

Annars så har jag hälsan i behåll. Går bara upp i vikt och gör ingenting åt det heller.
Känner nästan panik att sommaren är på väg att ta slut, fastän jag inte ens haft semester än.
Våndas över att sitta inomhus om vackra kvällar, men går inte heller ut.

Ja, jag tror det är som vanligt. Det här med att ta tillvara på sommaren fastän man jobbar... jag är bra på att "tänka" på att jag ska göra det. Men från tanke till handling är det långt ibland för mig.

Skärpning Vero!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att Du tar dig tid och kommenterar.
Det uppskattas.

Vero