måndag 6 maj 2013

Sjukhusbesök, bänkbord och kungligheter

I fredags var det återbesök på sjukhuset. Det gick som bäst. Tumören var en liten och snäll en. I oktober ska jag på nytt besök. Chansen är stor att den återkommer och blir det för många gånger eller för många, då först sätts cellgift in. Känns bra. Och numera "tillhör" jag Akademiska så vid minsta lilla oro över något som har med urinen att göra ska jag vända mig till dem.

Efter besöket hos Urologen så följde jag med Svante till Stockholm för leverans av bänkbord. Underbart väder ute även om det blåste lite kallt.

Väl hemma i Östhammar så tog vi en fika hos farmor. Vi hade kungligt besök i stan av Hans Majestät och Drottningen. Det var full rulle nere på torget, samt att de även skulle besöka min arbetsgivare. Tyckte det var helt ok att vara ledig denna dag. Ser fram emot att få se bilderna istället.

Fredagskvällen avrundades med hockey och när Svante skulle lägga sig cyklade jag ner på stan och tog två öl tillsammans med hans syster.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att Du tar dig tid och kommenterar.
Det uppskattas.

Vero