fredag 31 maj 2013

Leverans från Boxday

 
Jippi!
Igår kom leveransen från Boxday, tjänsten jag är med och utvärderar via Buzzador.
Två stora kartonger fyllde upp hallen och det var som lilla julafton att öppna, för inte kommer jag ihåg vad jag hade fyllt i att jag behövde.
 
Blev inte besviken. Det var en massa saker och nu kan jag lova att skåp och hyllor är välfyllda. Något annat positivt i det hela är att det även blev ordning i badrummet, med korgar mm på hyllorna. Och som det ser ut nu så kommer vi inte behöva komplettera med nånting mer. Skönt!
 
 
 
Jag har för avsikt att faktiskt fortsätta med detta. Jag kan ju när som helst (6 dagar innan leverans) möjligheten att ändra eller stoppa en försändelse. Så ser jag att det är toppenpris på tex tvättmedel, så går jag bara in och utesluter det från min beställning och handlar det på hemmaplan.
 
Jag är sån att jag i största mån vill måna om de lokala butikerna för att vi skall få behålla dem på orten, men sen i grunden är ju människan lat (jag drar alla över en kam) så detta är faktiskt ett ypperligt tillfälle att få allting hemkört till dörren.
 
Jag är jättenöjd. Så nu återstår det att utvärdera deras produkter också. Kanske inte alla faller mig på läppen, men dem kan jag ju då ta bort i framtiden. Och jag väljer ju hur många varor per gång, 1 gång i månaden, varannan, var tredje eller i halvåret.
 
I mitt tycke - en toppentjänst.
 
 
Vill du också testa på Boxday med 10% rabatt och fri frakt?
 
Gå in på www.boxday.se/buzzador läs mer och titta över utbudet.
Jag tror helt säkert att du kommer bli nöjd!
 
Katjing! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att Du tar dig tid och kommenterar.
Det uppskattas.

Vero