måndag 6 maj 2013

Härlig söndag

Klev upp vid nio och tog en kaffe. Hann köra igång en maskin tvätt och sen ut för att genomföra städdagen i föreningen.
I år igen tog jag tag i tvättstugan samt sopade vår uppfart. Blev så inspirerad att jag sen gick upp och städade vår balkong. En del skurande och uppiffning kvar men det värsta är gjort.

Adina och jag tog en 7 km promenad och efter middagen blev det en halvtimmas vilande på soffan innan jag och Svante tog en tur på mc till Hallstavik. Skönt ute men på hemvägen kände jag mig lite frusen. Och denna gång var jag mer nojig än tidigare.  Vet inte varför. Jag måste komma över denna rädsla och det är bra att Svante kör så himla lugnt när jag är med.

Vi var ute nästan två timmar och jag somnade ovaggad innan 23. Härligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att Du tar dig tid och kommenterar.
Det uppskattas.

Vero