tisdag 2 april 2013

Vilken härlig helg

Vilken härlig helg det har varit, tyvärr tar den ju slut alldeles för snart tycker jag. Det känns som igår som jag var på jobbet och såg fram emot alla sovmornar som väntade... nu sitter jag tillbaka på min plats på jobbet igen och det känns som om helgen försvann i en blinkning.
 
Igår eftermiddag åkte vi iväg till Svantes syster och gratulerade henne på 50årsdagen. Vi var inte hemma förrän vid 22 och jag tror klockan var närmare halv ett på natten innan jag somnade.
 
Var ganska trött när Svantes klockor ringde imorse, men hann som vakna till innan min ringde. En stor kopp kaffe har inmundigats och nu är det dags att ta tag i dagen. Tyvärr verkar det vara nåt problem med servern eller nåt här på jobbet, och det är som lite svårt och irriterande att jag inte kan jobba ordentligt.
 
Har fått några påminnelser på datorn och jag måste erkänna att lite härligt känns det att ställa om dem så att de påminner mig först om 2 veckor... hihi.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att Du tar dig tid och kommenterar.
Det uppskattas.

Vero