fredag 12 april 2013

Vardag igen

Men tar en kort arbetsdag på min "sjuka" dag. Promenerade till jobbet och kan rensa huvudet från jobb på vägen hem också. Handlade inför middag när jag fixade frukost.
Hittade benfria kotletter för 38.50 kr kilot. Blir bra middag idag istället för kassler.
Måste börja med matsedel igen känner jag, får sån beslutsångest annars.

Svante jobbar helg natt så hela helgen blir det att lägga sig ensam. Och när han sover ska jag försöka komma ut på långpromenader. Imorgon hänger BästaVännen med på en tur vid lunchtid.

Bäst köra på några timmar nu så jag får komma hem och kramas med min älskling. Fått en hel del gjort redan så det känns rätt ok faktiskt.

Bjuder på bilder från promenaden igår.

Katjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att Du tar dig tid och kommenterar.
Det uppskattas.

Vero