onsdag 17 april 2013

Men vad i helvete!!!!

Har lagt om mina matvanor och blivit "duktigare" och så har jag kommit igång lite smått med promenaderna igen.

Ställer mig på vågen ute på verkstan och den jäveln visar på 2 kg UPP sen innan operationen. Hallå!!! Skojar någon med mig? Och jag som tyckte att vissa kläder började sitta lite bättre. Måste varit inbillning.

Jahaja... nu fick jag lite vatten på motionen kvarnen och skall ut ikväll så snart tjejerna varit och hämtat grejer. En lång jävla promenad blir det.

Kunde ju inte låta bli att skratta när jag såg att jag gått upp. Jag var så himla säker på en nedgång. Så där en tre kilo kanske. Och det betyder att jag väger fem mer än jag trodde. Killarna på verkstan skrattade med mig när jag berättade om min besvikelse och chefen undrade om jag inte var gravid.

Nä Vero, dags för ordentlig skärpning nu. Långpromenad ikväll och gå till jobbet imorgon. Så långt tänker jag planera och inte längre än så. Två dagar i taget blir bra det! Japp så får det bli.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att Du tar dig tid och kommenterar.
Det uppskattas.

Vero