tisdag 16 april 2013

Lättad

Fick brev i fredags och jag skall på uppföljningsbesök på Ackis eftee operationen. Så jävla skönt att det inte finns nånting mer där nere.
Blåscancer är ganska vanligt att den återkommer så det blir täta kontroller nu ett tag. Och kan man hitta den i ännu tidigare stadie så är det ännu enklare att ta bort.

Jag är lättad och glad. Ingen dödsångest som hänger över mig längre. Önskar bara min energi tillbaka. Tror att oron åt upp en stor del. Lägger min tro på att frisk luft och solsken skall hjälpa mot det.

2 kommentarer:

  1. Så himla glad för dig att det är borta! ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är ovissheten som är värst skulle jag tro. Usch och fy! Men nu kan jag som sagt pusta ut och inte tänka på det nåt mer.

      Radera

Tack för att Du tar dig tid och kommenterar.
Det uppskattas.

Vero