torsdag 18 april 2013

Blaha blablablablaaa

Blev ingen promenad på morgonen. Det regnade ju. Jaja, jag vet. Jag har dyrt inköpta regnkläder så det är bara en jättedålig ursäkt. Och att jag ska handla på vägen hem eventuellt är inte bättre ursäkt det, för jag hade redan ordnat så att Svante skulle fixa den biten.
Okej, jag tog bilen för jag orkade inte gå imorse. Hade trott att jag kanske skulle ge mig ut på en kortare tur på lunchen, men om det regnar så hoppar jag den också. Bara att hoppas på uppehåll imorgon istället. För ikväll ska jag bara vara hemma och fixa med en massa annat tänkte jag. Slöa också om jag blir klar snabbt.

Har möte här snart på jobbet. Ett möte som jag helst skjutit på framtiden men det är kanske bäst att ta det nu så är det gjort i alla fall. Vet inte heller riktigt vad det handlar om, men jag ska visst vara med. :S

I morgon tänkte jag fixa god middag och en flaska gott vin. Bara för att det skulle sitta gott. Vi skall upp tidigt och sticka till Herräng på lördag, så jag antar att vi inte ska sitta vakna halva natten. Jag hoppas det. Haha... här är en som vill sova.
Köpte kycklingfärs billigt idag och funderar på att göra nånting gott med den. Kanske skulle göra "biffar" av dem och nån god sås med soltorkade tomater och basilika? Ris till det. Det skulle väl kanske kunna vara något. Japp, så får det bli.

Ja, jag är hungrig, men nu är det frukost för mig.

Kating!

2 kommentarer:

  1. SV: Haha ,ja folk har åsikter om allt i min blogg för tillfället!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Brukar bli så ibland. Trist. Men du måste ju då vara så pass intressant eftersom de bemödar sig med att läsa och irritera sig. :)

      Radera

Tack för att Du tar dig tid och kommenterar.
Det uppskattas.

Vero