onsdag 20 mars 2013

Tvärtom dagen

Uppe i ottan och sitter på jobbet och har fått alla måsten klara. Galant också. Trodde jag skulle vara trött men så länge jag har en massa jobb som hänger över mig och lite tidspress så funkar jag som bäst. Det är härligt!

Så nu vill jag klockan skall bli tid för att stämpla ut och gå hem. Middag och sen ska jag även ta tag i lite grejer. Har bollat lite idéer i skallen och behöver Svante för att gå vidare med dem. Och kul är det. Har jag någonsin nämnt att jag älskar att planera?

Har inte haft några negativa tankar över huvudtaget idag! Nope! Så är det och det är så förbannat skönt. Bläddrade i Plantagens reklamblad och inser att jag måste handla på mig lite vårblommor till balkongen snart.

Bjuder på en glad bild av Familjen M i höstas, tagen av fotograf John Ash. Tycker om den bilden.

Katjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att Du tar dig tid och kommenterar.
Det uppskattas.

Vero