tisdag 12 mars 2013

Skräpdag!

Ingenting har hänt, och jag har knappt pratat med någon idag och ändå känner jag mig på piss-humör. Inte heller känner jag mig trött.

Jaja, man behöver väl sådana dagar för att känna att man har riktigt bra dagar också.

Snart hem och äta lunch med Svante. Han har fixat klart med rummen nu. *puss*
Det blir enkel lunch bestående av korv med bröd. Haha...jag och min fantasi. Vet inte vad jag ska hitta på till middag idag heller. Frysen är fylld med allt möjligt men känner ingen inspiration. Kanske blir det lite rens så det blir 3 olika maträtter eller så handlar jag så vi kan göra hemgjord pizza, vilket vi äter alldeles för ofta, men det är perfekt att lägga rester på pizzan, sånt som ändå inte räcker för att göra annat. Har torsk som jag vill fixa nån dag, men det är ju inte så uppskattat hemmavid, så vi får se när jag tar det. Kanske på söndag.

Till nånting helt annat - FY FAN VAD JAG ÅNGRAR ATT JAG KLIPPTE AV MIG HÅRET!!!

2 kommentarer:

  1. Aj, då!
    Jag förstår att du ångrade hårklippningen om du ändå vill spara ut långt igen. Det är så jobbigt när håret står på utväxt innan det kommit ned en bit då det faktiskt ligger som det ska.
    Jag har äntligen kommit över den knölen med det var mycket tandagnisslan och sura miner innan jag var framme. Håll ut vännen! Ditt hår växer vansinnigt fort och om några månader är det inte lika jobbigt längre.
    Jag har äntligen insett (tror jag) att jag aldrig mer ska klippa mig kort för jag ångrar mig ALLTID. Att jag klippte sist beror på att jag blekte sönder håret så det var som svinto. Det ska jag inte heller göra om något mer (tror jag)... man vet aldrig med mig. :)
    Ha en fin dag trots irritation, surhet, pratsjuka och allmän livsleda. Puss!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, mitt hår växer ju rätt fort och jag hoppas att det går extra fort nu. Så less... och jag kommer heller aldrig att bleka ner håret och inte heller någonsin färga det svart igen, jag vet ju att jag bara trivs i det en kort stund.
      Nä, varför hålla på att ändra när jag ändå i slutänden hamnar där jag var tidigare, i den vanliga trista, men dock så hemtam, frisyren som jag gillar, samt färgerna.

      ska ha det så bra det går. Ska vila en snabbis när jag kommer hem. Har tagit mig vilostunder så snart jag kan, direkt när kroppen behöver.

      Radera

Tack för att Du tar dig tid och kommenterar.
Det uppskattas.

Vero