onsdag 27 mars 2013

Nu är det inbokat

Messade BästaVännen idag och hörde efter om hon har lust att fixa till mitt hår. Senast var i NOVEMBER!!! Och ja,  jag vet att jag inte vill ha kort, men det får bli kort igen. Vill ju vara snygg i håret åtminstone.
Och hon har lovat att fixa det INNAN vi ska till Ullared. Kan ju hända att kamerorna är där. Mohahaha... nej då, jag har lovat gubbarna på jobbet att hålla mig undan från tv-team och allt vad det heter. Och dottern skulle fullkomligen av pinsamhet om jag dök upp i tvrutan. Hihi.

Och sen i maj så ska vi få finbesök här på jobbet. Riktigt fint faktiskt. Så fint det kan bli. Men det berättar jag mer om sen.

Fått tips om ett jobb också... ska nog söka. Fastän jag är inne i en osäker fas i livet just nu vad det gäller hälsan, så ska jag skicka in ansökan och sen så får vi se. Hon som tipsade fick mig att känna hopp.

Katjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att Du tar dig tid och kommenterar.
Det uppskattas.

Vero