måndag 18 mars 2013

Lite smått panik

Satt på fikat och då skenade tankarna iväg. Började känna paniken krypa längs ryggen och tog min kopp och gick in på rummet mitt istället. MS kom in och gick igenom lite tider då han snart slutar hos oss och vi babblade en massa och tack vare honom kunde jag mota paniken i farstun. Att det skall vara så förbannat svårt att låta bli att tänka och framför allt, låta bli att tänka negativt.

Nu känns det helt ok igen iallafall och jag får väl ta och ringa nån eller ge mig in i nån diskussion här på jobbet om det faller på igen.

Apropå ingenting så vill jag gärna ha lite filmtips inför kvällen. Hatar reklamen på tv mer än någonsin just nu och vill gärna se en film i ett sträck. Så tips emottages tacksam.

Katjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att Du tar dig tid och kommenterar.
Det uppskattas.

Vero