fredag 8 mars 2013

Lite shopping i eftermiddag

Slutar en liten stund tidigare idag, eller går hem efter att jag har gjort mina 40 timmar denna vecka.
Ska hämta upp mamma och sen vidare till Uppsala och hämta upp Dotter vid skolan och sen far vi till Rusta. Jag skall inhandla färg och tapet.
Denna tapet blir det i vardagsrummet. Den kommer att matcha den andra tapeten som jag redan har på en vägg.

Sonen får ljusgrått på väggarna på sitt rum. Kommer bli jättesnyggt tror jag. Ska se om jag inte kan hitta nånting snyggt att sätta upp på hans vägg också. Eller så letar jag efter det i Ullared. Ja, det är nog bättre det. Hehe...

Så på söndag kommer vi börja med detta. Hade ju först tänkt att jag skulle ta en sväng till Uppsala imorgon eftersom min lunchdate blivit uppskjuten, men va fasen, kan vara skönt att ha hela dagen hemma och bara fixa med annat. Så jag tar en tur efter jobbet istället. Och sällskap för jag också. På vägen hem skall jag svänga in till Honom på jobbet och lämna nycklar och stjäla en puss, eller två. Om Han nu har möjlighet vill säga.

Känns kul att tänka på renovering och annat istället för trista cancerbesked, operationer och röntgen. Den tiden kommer i vilket fall som helst.

Och sen när jag kommer hem ikväll... då kan jag i godan ro ta mig ett glas Umbala och sjunka ner i soffan. Känns som om det blir en mycket bra fredag trots att jag inte får träffa Honom ikväll eller sova tillsammans.

Katjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att Du tar dig tid och kommenterar.
Det uppskattas.

Vero