fredag 22 mars 2013

i väntans tider

God morgon där ute. Sitter vid köksbordet och blev frivilligt väckt kl 5 av Svante som ringde och väckte mig. Är redo för vad nu den här dagen kan ha i sitt sköte för min del.

Klockan 7 ska jag vara hemma hos mamma. Får skjuts dit. *tack  älskling* Mamma och hennes gubbe följer mig till Röntgen. Sen blir det lunch och några affärer att besöka. Kan säga att sen vill jag så fort som möjligt hem till Svante för att bara vara, oavsett OM jag får några svar på röntgen idag, och oavsett VILKA svar det blir. Längtar efter att bara få krypa ner i soffan med honom, kramas och veta att vi får somna tillsammans och vakna så. Guuuuud, så skönt det ska bli.

Dotra skall också upp snart för hon skall åka med ner till bussen, samt att jag skall ta hennes packning hem till morsan för hon vill tillbringa helgen där då jag inte är hemma. Sjuka sonen blir hemma ensam, men det tycker han bara är skönt. Vilken tur!

Nä, lite bloggsurf nu och dricka ur mitt kaffe som är späckat med vispgrädde. Klockan 7 skall sista kissen göras och sen skall 1 liter vattens intas under två timmar utan att jag får kissa och det ska väl inte vara några som helst problem, hoppas jag.

Jag återkommer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att Du tar dig tid och kommenterar.
Det uppskattas.

Vero