fredag 15 mars 2013

Hittade lite roliga grejer

Fick reklam idag i inkorgen. Normalt så slängs de på en gång, men jag kikade in på en smart mobilväska som de hade och hittade huvudsidan för den produkten, www.skattfynd.se.

Oj så mycket skoj och helt onödiga saker de har där. Sånt man inte ens visste att man saknade. Haha.


Dottern som alltid pratar om att dippa håret. Här fanns kritor till håret. Då går det ju att tvätta ur. Tyckte det var en mycket smart sak. 249 kronor tror jag att den kostade och NEJ jag ska inte köpa dem. Men jag tyckte de var kul.

Och varför inte göra salladerna roligare? Jag har svårt att få i resten av familjen sallad, kanske denna skulle hjälpa mig. Och kanske till och med skulle jag kunna få de andra att göra salladen. Vi skulle ju till och med kunna servera våra små svin snyggt upplagda grönsaker. Haha. Men åter igen, NEJ, ska inte köpa den heller...

Den här vet jag inte ens vad jag ska säga om men oj vad den skulle behövas hos mig, fast då får jag nog handla på mig fler smycken för igår kastade jag MASSOR. Japp, en massa smycken som jag själv har gjort och som har blivit missfärgade. Säkert pärlor för flera hundra, men jag orkade inte plocka isär dem. Skit samma. Pärlor har jag nya så jag kan göra mig nya halsband om jag vill. Hehe.

Kanske skulle jag ta upp lite av min smyckestillverkning igen? Har varit ångestladdat allt som har med pyssel att göra, men jag vet ju att jag älskar att hålla på. Kanske dra ihop till en pysselkväll med vännerna. Ljuslyktorna behöver ju göras... Få se hur det blir...

Ja, om ni klickar på bilderna så kommer ni till hemsidan förresten. Mycket skoj/onödigt finns där.

Katjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att Du tar dig tid och kommenterar.
Det uppskattas.

Vero