torsdag 21 mars 2013

Hej du bruden!!!

DU, Adina, ska få gå på Justin Bieber!

Japp, så skulle han kunna säga till min dotter nu.

Hon ville så gärna gå, hittade en biljett igår för över 800 kr och satt med sina pengar och skramlade och räknade, och räknade. Ringde sin pappa och bad om en hundring och JIPPI! hon fick ihop det precis till biljetten, 8 kr saknades bara.
Men det var fortfarande inte säkert om hon fick köpa biljetten av den tjej som sålde den.

Jag gick in på Blocket imorse, hittade en biljett för 500 kr och som levereras personligen imorgon till min kollega i Västerås.

Ja, nu sparade hon över 300 kr och får gå på konserten en dag tidigare. Däremot kvarstår hur hon skall ta sig dit och hem, eventuell övernattning med mera. Men det är upp till henne att fixa. Hon har sina kusiner i Stockholm och hon skulle även hinna hem, om hon bara har någon med sig som kan följa henne. Skulle kännas tryggare för mig. Hon reser ju alldeles ensam. Lite av en hönsmamma är jag allt... det erkänner jag.

Katjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att Du tar dig tid och kommenterar.
Det uppskattas.

Vero