söndag 31 mars 2013

Flytten gick smidigt

 Åkte hem till Svante i Hallstavik direkt efter halvdag i torsdags. Kom dit och möttes av alla kartonger. Puh! Tänkte att ja jösses, hur ska vi två själva orka och vart skall allt får plats.

Men det flöt på smidigt och Svante fick hjälp av en segelbekant som kom och bar ner sängen. Resten klarade vi av själva. En hel del spring i trappen, vilket känts i vaderna ett par dagar nu. Vi hade väl räknat med att vara tillbaka i Östhammar först vid 18 tiden, men vid den tiden stod jag inne på Gladan och väntade på våra pizzor. Då hade vi fått in allting i lägenheten och resten av kvällen blev det en massa plockande och uppskruvande av diverse saker.

Känns inte alls så trångt som jag hade befarat. Vårt sovrum är fortfarande bara kaos, men det tänkte jag att jag kanske skulle ta hand om idag. Solen skiner, men lite nytta ska man väl kunna få gjort iallafall tycker jag.

Har ju morgondagen ledig också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att Du tar dig tid och kommenterar.
Det uppskattas.

Vero