måndag 26 maj 2014

Trist

Så himla trist runt omkring just nu. Flera par som går skilda vägar, separationer och skilsmässor. Trist, men jag hoppas att alla mår bra i valet.

Själv så har jag insett att jag slutade med min medicin lite för tidigt och i fredags fick jag ny medicin utskriven och det känns lite lugnande att ha den nu inför sommaren. Fan. Känns lite som ett nederlag. Jag trodde faktiskt att allting var bra. 

Men annars så snurrar ju alltin gpå nu och det är himla kul. Jag har nu skrivit avtal med två stycken återförsäljare. Så himla roligt. Vill få ihop mitt lilla gäng till i höst iallafall. Vore himla skoj att komma på nästa regionsträff och ha gått ut som DC då. Till årskonferensen skall jag iallafall vara klar. Jag hoppas att jag en dag kommer att kunna jobba mer med Alpnaering än jag gör idag. Vi får väl se hur det blir med det.

Denna vecka är det kort vecka på jobbet. Lite stressande faktiskt. HAr massor att göra. Men jag är en tidspessimist, så jag hinner säkert, men kommer inte känna mig lugn förrän jag står med facit i handen.

Kanske bäst att sätta igång och jobba igen då...

Jag finns även på Facebook: Veros Alpnaering
Bloggar på Veros Alpnaering




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att Du tar dig tid och kommenterar.
Det uppskattas.

Vero