fredag 1 november 2013

Vill önska alla trevlig helg!

Nämen god morgon! Några dagars frånvaro från bloggen och nu tittar jag in för att önska er alla en trevlig helg och tack för alla kommentarer under veckan, fastän jag inte varit aktiv på min egen blogg.
I tisdags hade jag Living and Room visning hos mig. Eller ja, vi var i lokalen som bostadsrättsföreningen har. Det kom omkring 10 tjejer. Det fanns ju en massa saker som jag skulle vilja ha, men tyvärr så känner jag inte att jag har de pengarna just nu. Det är födelsedagar och jul framöver och sen så har vi inte så himla gott om plats hemma heller.

Men lite blev det...


Detta korta halsband.


Och så detta långa halsband.

Jag som egentligen har en massa smycken, eller mer bestämt har grejer för att göra mina egna, men känner inte alls för det och dessa två gillade jag jättemycket.


Sen blev det också denna hjärtanformade skålen som jag tänkte vi skall ha godis eller nötter i till julen. Gillade den.

Sandra som höll i visningen hade också en utlottning bland alla som handlade.
Man kunde vinna detta hjärta

Och vem tror ni vann?

Ja, jag vann det. Lite pinsamt när man stod som värdinna, men jag gillar hjärtat och har nu gett det till min dotter för att hon har varit toppen i veckan och fixat hemma under tiden vi har jobbat. Dock har hon inte fått upp det på väggen ännu, så det kan ju hända att jag får tillbaka det. Hon har helt vitt på sitt rum och jag tror hon tycker att det svarta bryter av alldeles för mycket, vilket jag själv inte tycker.

Hoppas att ni haft en fin vecka och får en bra helg!  Det kanske kommer något mer inlägg. Få se vad jag känner för att dela med mig om.

Trevlig helg!

2 kommentarer:

  1. Vad roligt! Grattis! :D

    sv:Hihi ;)
    Tack detsamma!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack tack! Alltid kul att vinna men det kändes lite kymigt att jag som värdinna vann och inte någon av mina gäster.

      Radera

Tack för att Du tar dig tid och kommenterar.
Det uppskattas.

Vero